Polderfris in februari - Reisverslag uit De Rijp, Nederland van Jos en Eric Wuite - WaarBenJij.nu Polderfris in februari - Reisverslag uit De Rijp, Nederland van Jos en Eric Wuite - WaarBenJij.nu

Polderfris in februari

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jos en Eric

05 Februari 2010 | Nederland, De Rijp

De volle gezellige maand december ligt alweer ver achter ons. In de prachtige winterse weken van januari kwam het er niet van. Maar in de hoop dat het weer op zaterdag 20 februari ons niet teveel in de steek laat en ons goed gestemd is, gaan we weer op pad. Mocht je simpel verlangen het hoofd even leeg te maken en uit te waaien, sluit je dan gerust aan. Als je ons mailt, laten we je weten hoe laat en waar we vertrekken.

Tijdens de wandeling lijkt het leven zo heerlijk eenvoudig en simpel. Gewoon van A naar B lopen en praten over allerlei onderwerpen. Met momenten ook de stilte ervaren die de natuur om ons heen biedt.
De etappe begint bij Fort Spijkerboor en we hopen in Ilpendam te eindigen. Of we dat dit keer halen, hangt veel van het weer af. De temperatuur en het licht zijn mede bepalend, maar ook telefonisch zijn we bereikbaar als je een deel wil in komen vallen.

• 05 Februari 2010 - 19:03

Gerda:

Ha Jos en Eric,

Van Monique en Renee al het één en ander aan copieen ontvangen. lijkt haalbaar om in Purmerend aan te sluiten. Kan onderweg besluiten ombij 't ekelenvekd op de bus te stappen of om door naar Ilpendam te lopen. graag hoor ik hoelaat jullie vertrekken