stand van zaken - Reisverslag uit Waalre, Nederland van Jos en Eric Wuite - WaarBenJij.nu stand van zaken - Reisverslag uit Waalre, Nederland van Jos en Eric Wuite - WaarBenJij.nu

stand van zaken

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jos en Eric

09 Juni 2011 | Nederland, Waalre

Zoals jullie gemerkt hebben, zijn we niet gaan wandelen op de voorgestelde data.
Eenvoudig: niemand kon mee lopen om allemaal goede redenen. En wij wilden niet van ons principe afstappen. Het Trekvogelpad is een pad dat we willen lopen met anderen, vrienden of vreemden. Kortom, het maakt ons niet uit met wie, eenieder is welkom .
Velen hebben al aan gegeven graag met ons mee te willen lopen maar konden dan niet op de voorgestelde data. Begrijpelijk, want de afgelopen weken waren gunstige dagen om iets te plannen.
Daarom wachten we even tot na onze vakantie die al vroeg valt dit jaar in juli .
We willen en hopen zondag 21 augustus weer op Trekvogelpad te gaan. Een trouwe wandelaar Monique heeft zich al gemeld. Wie volgt ?
Laat horen als je interesse hebt of iemand kent die op de hoogte wil gesteld worden. Dan stuur we die ook een berichtje. Neem gerust je buurvrouw of buurman mee als die van wandelen houdt. Spontane ontmoetingen zijn de leukste kennismakingen.

Hopelijk tot gauw!

Jos en Eric