17 juni -vaderdag wordt ook wandeldag - Reisverslag uit Waalre, Nederland van Jos en Eric Wuite - WaarBenJij.nu 17 juni -vaderdag wordt ook wandeldag - Reisverslag uit Waalre, Nederland van Jos en Eric Wuite - WaarBenJij.nu

17 juni -vaderdag wordt ook wandeldag

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jos en Eric

21 Mei 2012 | Nederland, Waalre

Hallo lieve vrienden en familie,

Het lijkt erop dat de zonnewarmte ons dit voorjaar echt bereikt en we de winter kunnen afsluiten. Dat zorgt er voor dat we de plannen om weer op trekvogelpad te gaan, boven komen borrelen. Tijdens ons hemelvaartkampeerweekend in Herbeumont aan de Semois in de zuidelijke Ardennen zien we overal kajakkers, wandelaars, fietsers (en heel veel motorrijders). Dat prikkelt ons jullie weer van harte uit te nodigen voor een etappe wandelen van het Trekvogelpad. Zondag 17 juni trekken we de stoere wandelschoenen weer aan op het gemeenschappelijke vertrekpunt. Het was even zoeken door de lange tussenperiode, maar we vertrekken vanaf station Bussem Zuid over de utrechtse heuvelrug ongeveer 18 km naar Baarn

Dus kijk of je kunt en laat weten, dan praten we al wandelend verder en pakken de gesprekken weer op en genieten we van de vele zienswaardigheden om ons heen.

Hopelijk tot de 17e juni!

Jos en Eric