Winter/lente seizoen - Reisverslag uit Den Dolder, Nederland van Jos en Eric Wuite - WaarBenJij.nu Winter/lente seizoen - Reisverslag uit Den Dolder, Nederland van Jos en Eric Wuite - WaarBenJij.nu

Winter/lente seizoen

Door: Jos

Blijf op de hoogte en volg Jos en Eric

24 Februari 2013 | Nederland, Den Dolder

De winter houdt ons nog even in zijn greep maar langzaam zien we het al langer licht worden en begint er een eind te komen aan de lange duisternis.
Hoewel de wind soms nog guur aan voelt en de gevoelstemperatuur erg laag is, brengt de wind ons ook de vogels uit het warme zuiden terug. De trekvogels die weer nieuwe nesten gaan bouwen ¬⎯ en wij, de wandelaars die weer op pad gaan langs die nesten van het Trekvogelpad.
De nieuwe datum dat we weer gaan wandelen is geprikt op zondag 7 april. Neem gerust een vriend of vriendin mee ⎯ het zwaankleef aan effect ⎯ geen probleem.
Voor de zomer denken we aan 16 of 30 juni om verder te lopen. Mocht je mee willen, geef dan een seintje en we melden hoe laat en waar we starten.
7 april, de eerste zondag, na Pasen gaan we op zoek naar de nesten langs het Trekvogelpad. De start is bij station Den Dolder richting station Maarn.