De paden op , de lanen in ,vooruit met flinke pas - Reisverslag uit Den Dolder, Nederland van Jos en Eric Wuite - WaarBenJij.nu De paden op , de lanen in ,vooruit met flinke pas - Reisverslag uit Den Dolder, Nederland van Jos en Eric Wuite - WaarBenJij.nu

De paden op , de lanen in ,vooruit met flinke pas

Blijf op de hoogte en volg Jos en Eric

25 Maart 2013 | Nederland, Den Dolder

Kent iedereen dit oer of oud hollandse lied nog? Vast wel
Gaan we dit zingen onderweg en/of toepassen die flinke pas ?
Het antwoord op deze vraag vind je als je mee loopt.
Op zondag 7 april starten we dit keer van het treinstation Den Dolder genoemd en lopen we naar station Maarn. (bijna 20 kilometer)
We leven dan met de nieuwe zomertijd en dat betekent dat we avonds in elk geval langer licht hebben maar het morgens nog iets donkerder is en kouder kan zijn.
We willen daarom om half 11 starten met lopen. Eindelijk weer eens de benen strekken.
Tot gauw op ons pad.

  • 26 Maart 2013 - 02:06

    Victoria :

    HELLO
    vriend hoe gaat het vandaag
    Mijn naam is Miss Victoria
    ik zag je profiel nu
    en ik pak interesse in je als vriend om belangrijke discussie met jullie delen als vriend dus contact met mij opnemen via mijn e-mail adressen
    (elliotsvictoria60@yahoo.co.uk) voor
    beeld en andere discussie ok

  • 26 Maart 2013 - 10:07

    Sonja Kiekens:

    Hallo Jos en Eric,

    Ik ben 7 april ook weer van de partij, hoop wel dat de temperaturen dan eindelijk eens omhoog gaan.

    Klopt het wel dat we van Den Dolder naar Baarn lopen? Gaan we dan niet terug? Ik wil namelijk aan Monique voorstellen de auto op het eindstation te zetten en 's morgens de trein te nemen naar het begin station.
    Laat het ons even weten.

    Groetjes en tot 7 april,

    Sonja

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jos en Eric

Actief sinds 29 Maart 2009
Verslag gelezen: 213
Totaal aantal bezoekers 24974

Voorgaande reizen:

27 April 2009 - 30 November -0001

trekvogelpad

Landen bezocht: