Waterlandtocht - Reisverslag uit Waalre, Nederland van Jos en Eric Wuite - WaarBenJij.nu Waterlandtocht - Reisverslag uit Waalre, Nederland van Jos en Eric Wuite - WaarBenJij.nu

Waterlandtocht

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jos en Eric

09 Juli 2010 | Nederland, Waalre

Met de felbegeerde en behaalde diploma’s op zak kunnen we weer op pad.
Geen neus meer in de studieboeken maar een frisse neus halen buiten in de natuur.
We willen een prachtige tocht gaan lopen door Waterland. Ga je mee?
Ons vertrekpunt is Ilpendam en de afstand is afhankelijk van het weer en hoe vreemd het ook mag lijken, ook afhankelijk van de loop van de juiste waterwegen.
De bedoeling is namelijk dat we aan het eind van de wandeling worden opgehaald met een heuse boot. Aan het stuur staat dan René, die ook de kapitein is van de boot.
Ervaring met ons ophalen heeft hij al. We gaan lopen door een van de mooiste bewaarde dorpen van Waterland, namelijk Broek in Waterland.
De datum die we voor deze tocht geprikt hebben, is zondag 25 juli… voor veel mensen waarschijnlijk in de vakantie, maar wie weet is dit een leuke bestemming!?
Twijfel niet, loop gewoon lekker mee; iedereen is welkom. Meld het ons en we geven de tijden en locaties door.
We hopen je te zien, samen wandelend te genieten, heel wat af te lachen en zoals steeds ouderwets gezellig bij te praten.