Almaar-Graft - Reisverslag uit Bergen aan Zee, Nederland van Jos en Eric Wuite - WaarBenJij.nu Almaar-Graft - Reisverslag uit Bergen aan Zee, Nederland van Jos en Eric Wuite - WaarBenJij.nu

Almaar-Graft

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jos en Eric

17 Oktober 2009 | Nederland, Bergen aan Zee

We gaan weer wandelen. We hebben de afgelopen maanden veel tijd in de verbouwing gestopt. Daarom hebben we extra veel zin om de wandelschoenen aan te trekken en door het Noord-Hollandse landschap te gaan stappen.
Het trekvogelpad op, waarschijnlijk zijn de meeste vogels al vertrokken maar we kijken goed om ons heen en wie weet zien we allerlei ander pluimage dat zeer de moeite waard is.
Het tweede traject loopt van Alkmaar naar Jisp. Logistiek moeten we nog even uitzoeken hoe we dit gaan organiseren want er rijden weinig bussen op het traject.
Samen met Monique de paden op de lanen in. We gaan haar woondomicilie verkennen en worden vast bijgepraat over allerlei jeugdavonturen die ze in die streek heeft beleefd..
Komende zondag 25 oktober is de route die we lopen van station Alkmaar naar Zuidschermer- Driehuizen- Graft.