Vitaliteit - Reisverslag uit Waalre, Nederland van Jos en Eric Wuite - WaarBenJij.nu Vitaliteit - Reisverslag uit Waalre, Nederland van Jos en Eric Wuite - WaarBenJij.nu

Vitaliteit

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jos en Eric

03 April 2011 | Nederland, Waalre

Waarom lopen of wandelen we zo graag? We halen ondanks dat we naderhand moe en voldaan zijn en het bloed lekker voelen kloppen in de beenspieren een enorme dosis levensenergie uit het lopen. Niet alleen uit de fijne en vrolijke gesprekken met de wandelmaten maar ook om lekker de bijna gehele dag buiten te zijn.
En nu is duidelijk het voorjaar weer aangebroken, de vogels zijn hun nesten aan het bouwen en het nieuwe leven gaat beginnen. Wij willen ook weer op pad.
De volgende data dat we kunnen wandelen, zijn:

zondag 1 mei (alle vogels leggen hun ei )
vrijdag 6 mei (voor diegenen die een tussendag of vakantie hebben)
zondag 5 juni

Onze laatste etappe is geëindigd in Amsterdam en we gaan nu via Diemen Gaasp-Weesp-Hilversum, enzovoort.
De wandelafstand bepalen we in overleg en in- of uit stappen halverwege het traject is altijd mogelijk.

Wie kan en wil er weer meelopen?
Je krijgt er zeker een forse dosis vitaliteit voor terug. Laat even weten.
We verheugen ons je weer te ontmoeten op het wandelpad en goed bij te praten, en dat we heel wat af kunnen lachen.

Tot dan!