‘Rillend genieten’ - Reisverslag uit Waalre, Nederland van Jos en Eric Wuite - WaarBenJij.nu ‘Rillend genieten’ - Reisverslag uit Waalre, Nederland van Jos en Eric Wuite - WaarBenJij.nu

‘Rillend genieten’

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jos en Eric

14 November 2010 | Nederland, Waalre

Het stormt en regent (windkracht 8 tot 9 ) en de herfst heeft Nederland duidelijk in zijn greep heeft, met zijn vele vallende veelkeurige bladeren die de wegen versieren. We krijgen weer de kriebels om te wandelen.
12 december, een zondag met onwaarschijnlijk lekker stoer en Hollands weer gaan we weer op Trekvogelpad. ‘Wat een tijdstip’, denk je misschien. En hoewel de Sint dan al is vertrokken en het voor de Kerstman nog te vroeg is, is het voor ons wandelaars een prachtige tijd.
Door een stevige wandeling levert de kerstmaaltijd geen problemen met de weegschaal.
We beginnen in Broek in Waterland en lopen via Poppendammergouw-Schellingwoude naar Amsterdam (16,5 km). Met eventueel nog 5 kilometer verder door naar Diemen.
Zoals altijd kun je halverwege invoegen, …een telefoontje en we spreken de ontmoetingsplek af.
We hopen op goed weer en verheugen ons op een heerlijke wandeling. We zijn benieuwd wie er met ons meeloopt!

• 15 November 2010 - 16:31

Evelien:

Jos en Eric,

12 december wil ik graag met jullie meelopen

• 01 December 2010 - 20:13

Barbara:

Ha die Jos en Eric,
    Wat een leuk idee om van die wandelontmoetingen te organiseren! Ik ga graag een keer mee! Maar op 12 december zitten we in thailand!!!! Maar veel plezier in een misschien wel schitterend wit winters landschap.
    Groetjes van Barbara en Ruud