goede voornemens- start wandelen 12 januari - Reisverslag uit Waalre, Nederland van Jos en Eric Wuite - WaarBenJij.nu goede voornemens- start wandelen 12 januari - Reisverslag uit Waalre, Nederland van Jos en Eric Wuite - WaarBenJij.nu

goede voornemens- start wandelen 12 januari

Blijf op de hoogte en volg Jos en Eric

30 December 2013 | Nederland, Waalre

In deze donkere dagen als het daglicht weer langzaam langer bij ons blijft en de kou van vorst en ijs nog even op afstand blijft, prikkelt het weer om op het trekvogelpad te gaan stappen.
De datum was al gezet op de 12 de januari alleen de logistieke planning moest nog even uitgewerkt worden en die lijkt goed uit te komen. Hoewel ik nu van de auto ben uit gegaan is het ook met het openbaar vervoer goed te regelen.
Het meest praktisch en handigst lijkt het om de auto’s op het eindpunt te zetten bij de bushalte Grebbesluis in Rhenen en vandaar met de bus naar het beginpunt te gaan van onze wandeling (15 min). De geschatte wandelafstand is rond de 15 kilometer door weer een prachtig natuurgebied, de Remmerstinsche bossen en het stadje Rhenen, met de Grebbeberg en uitzicht over het rivierengebied.
Daarom voor alle enthousiaste wandelaars… geef door of we op jullie mogen rekenen, dan stuur ik je de bijlage met bustijden en natuurlijk de juiste tijd en locatie waar we elkaar treffen om de oliebollen van oudjaar er te gaan aflopen.
We hopen op weer een aantal wandelaars en dat de aftrap in 2014 weer fantastisch gezellig mag zijn.

• 01 Januari 2014 - 19:29

Peter:

hoi Jos en Eric,

alweer kan ik niet! heb en en feest en Rob heeft een bezoekafspraak gemaakt.
    wens jullie alvast een fijne dag daar in dat mooie gebied, met natuurlijk wat mensen die wel mee kunnen.

groetjes
    Peter

• 02 Januari 2014 - 13:31

Evelien:

Ik loop mee op zaterdagen en in vakanties.
    Veel wandelplezier met de mensen die wel kunnen wandelen dit keer.

EVELIEN

• 04 Januari 2014 - 21:47

Hanneke Van Den Ouden:

Lieve Jos en Eric,

Zoals al bij jullie gemeld : Wij hebben een bruiloft in Friesland, hebben daar een huisje gehuurd en gaan daar het hele weekend naartoe.
    Daarnaast is onze Carijn nog steeds flink ziek. Het is daardoor de vraag of we wel (voltallig) naar Friesland gaat. In het geval we thuis zijn en er kan iemand van ons toch weg, laten we het weten. Afleiding en wandelen is ook fijn.
    Hoe dan ook, voor de wandelaars héél veel plezier en hopelijk mooi weer.

Groetjes, Hanneke en Matthijs.