sneeuwlente - Reisverslag uit Rhenen, Nederland van Jos en Eric Wuite - WaarBenJij.nu sneeuwlente - Reisverslag uit Rhenen, Nederland van Jos en Eric Wuite - WaarBenJij.nu

sneeuwlente

Blijf op de hoogte en volg Jos en Eric

10 Maart 2014 | Nederland, Rhenen

Afgelopen week gleden we Eric en Jos nog over de sneeuw terwijl de vogels in de bergen al de lente aankondigden met hun geroep, nesten bouwen en laag vliegend hun aanwezigheid kenbaar maken aan ons. De lente roept ons ook op pad, lopen en kijken en genieten van de natuur en van elkaar. De datum staat geprikt op zondag 13 april.
Omdat het vertrekpunt voor veel wandelaars steeds verder weg komt te liggen, hebben we het volgende voorstel.
Zaterdagavond slapen in het Nivonhuis de Bosbeek , deze ligt praktisch aan de route. Dan kunnen we ’s avonds al bijbuurten en ‘s morgens samen starten met een gezellig ontbijt (zelf meenemen of samen afspreken evenals een lakenset). De kosten per persoon zijn €27,35. Kijk voor verdere informatie op de website van het Nivonhuis de Bosbeek.
We starten net buiten Rhenen en lopen dan naar Ede/Bennekom: geschatte afstand 18 kilometer. We lopen het traject in drie delen van 6,5, 6,9 en 4,9 kilometer.
Wie loopt ermee en wie komt er slapen? Geef het via de mail door, dan spreken we de details buiten de website apart af .