Trekvogelpad 22 juni! - Reisverslag uit Rhenen, Nederland van Jos en Eric Wuite - WaarBenJij.nu Trekvogelpad 22 juni! - Reisverslag uit Rhenen, Nederland van Jos en Eric Wuite - WaarBenJij.nu

Trekvogelpad 22 juni!

Door: Josefien

Blijf op de hoogte en volg Jos en Eric

08 Juni 2014 | Nederland, Rhenen

De zomer is weer begonnen als we weer gaan lopen, zondag 22 juni. De bijna langste ‘daglichtdag’, daar willen we van genieten. Voor de wandelaar, we verzamelen op het eindpunt om 11.00 uur. Vanuit deze plek , Grand Café Hotel Kruller, Dorpsstraat 19,6731 AS, Otterlo, bekijken we met welke auto’s we naar de start kunnen rijden.

Het startpunt is namelijk niet goed bereikbaar met het openbaar vervoer. Natuurlijk ook handig om een auto te hebben op het eindpunt. De keer erop is de start bij het park, waar we toegang voor moeten betalen...
De te lopen afstand is geschat rond de 19 km … ruimte, rust, relativeren, relaxed, recreatie, redelijk …
Het is vooral heide en velden die de kaart laat zien.
Iedereen is welkom om samen met ons op pad te gaan. Neem gerust je vriend, buurman, kennis mee. Meld deze wel even van tevoren, dan hebben we een idee met hoeveel we zijn.