De Hoge Veluwe - Reisverslag uit Otterlo, Nederland van Jos en Eric Wuite - WaarBenJij.nu De Hoge Veluwe - Reisverslag uit Otterlo, Nederland van Jos en Eric Wuite - WaarBenJij.nu

De Hoge Veluwe

Blijf op de hoogte en volg Jos en Eric

29 September 2014 | Nederland, Otterlo

De warme nazomer doet ons weer verlangen naar de natuur(-paden). Weer mogen genieten van de herfstkleuren die we op het Trekvogelpad zien – de route loopt dit keer over het park de Hoge Veluwe. Zondag 26 oktober is uitgekozen om daadwerkelijk de wandelschoenen weer aan te trekken.
Vanuit logistieke redenen hebben we besloten van Otterloo naar Hoenderloo te wandelen. De afstand is ongeveer 17 à 18 kilometer, niet extreem veel. Beide dorpen zijn goed bereikbaar met het openbaar vervoer.
Wij ( Jos, Eric en Monique ) denken erover te zoeken naar een overnachting van zaterdag op zondag in de buurt van Hoenderloo (er is een jeugdherberg Stay Okay in Apeldoorn ), dan begint de voorpret al iets eerder . Mocht je/jullie interesse hebben dit ook te doen laat het dan tijdig weten. Alles is te combineren.
Met hart en ziel genieten van de prachtige natuur en de warmte van ons gezelschap, dat blijft de rode draad van onze wandeltochten.
De wandelaars moeten vanzelfsprekend wel toegang betalen voor het park, houden jullie daar rekening mee?

• 05 Oktober 2014 - 17:01

Johan:

Hallo wandelaars,
    25 oktober zullen we duimen voor jullie voor mooi weer en een gezellige tocht.
    groetjes Johan en Joke markus