Gelukkige Momenten - Reisverslag uit Ruurlo, Nederland van Jos en Eric Wuite - WaarBenJij.nu Gelukkige Momenten - Reisverslag uit Ruurlo, Nederland van Jos en Eric Wuite - WaarBenJij.nu

Gelukkige Momenten

Blijf op de hoogte en volg Jos en Eric

15 Augustus 2015 | Nederland, Ruurlo

Uiteindelijk volgt er altijd een verslag van de wandeltocht, over hoe we het beleefden en wat er op die dag voorbij komt aan leuke momenten.
De bron van inspiratie is in feite de tocht zelf, de omgeving ,het landschap en de vrienden waar we hem lopen.
De oude feel-good-film Hook, over Peter Pan, het aloude verhaal van James Barrie. Je denkt aan een gelukkig moment en je bereikt wat je nodig hebt.
Een gelukkig moment …. ja, zo voelt het aan als je na de wandeling thuis voldaan op de bank ploft… een geluksmoment dat we samen door de natuur hebben gelopen.
Dit keer was er ook een speciaal moment in de tocht. We kruisten het Pieterpad, zeker 300 meter wandelen we dit pad opnieuw.
René en Monique liepen het Pieterpad samen en ook wij Jos en Eric hebben het traject gelopen, het bracht ons bij elkaar… zie de foto’s.
We hadden prachtig zomerweer, te warm noch te koud, korte-broekenweer,
een zonnetje in de ochtend en toen het warmer werd wat wolkenvelden ter beschutting. We vonden een heerlijke lunchplek. Genieten van de stilte, het fraaie boerenlandschap. En ja, we lopen natuurlijk het Trekvogelpad waar vele vogels zijn en daarom is het extra grappig als er iemand van ons gezelschap een drone denkt te zien wat in werkelijkheid een levende vliegende ooievaar bleek te zijn… welkom in de 21e eeuw!

• 15 Augustus 2015 - 12:44

Monique:

Weer enig geschreven, Jos. het is zo als het is en niet anders. Top!