Novembermaand - Reisverslag uit Vorden, Nederland van Jos en Eric Wuite - WaarBenJij.nu Novembermaand - Reisverslag uit Vorden, Nederland van Jos en Eric Wuite - WaarBenJij.nu

Novembermaand

Door: Jos en Eric

Blijf op de hoogte en volg Jos en Eric

10 November 2015 | Nederland, Vorden

Een maand die bekend staat om zijn stormigachtig weer, bladeren die vallen, donkere kortere dagen.
Eigenlijk een tijd die je thuis warm bij de open haard zit met een kop warme chocomelk… maar niets van dit alles voor het Trekvogelpad team.
Een maf stel wandelvrienden die zich niet laat kennen door het weer maar eerder en helaas soms door de volle agenda’s. Gelukkig vinden dan weer een datum dat we op pad kunnen en dat is ditmaal zondag 22 november 2015.
Zoals altijd met een ieder die kan en wil, die mag aansluiten. Het wordt een niet te grote afstand daar we dit keer veel reistijd hebben en met het korten van de dagen is dat het verstandigste want spoorzoeken in het donker laten we liever over aan Sinterklaas.

Het startpunt is Ruurloseweg 114, 7251 LZ Vorden en we lopen naar de kruising Veldweg/Dennenweg in Haarlo. Totaal is dat ongeveer 18 km. Door de aanreistijden moeten we toch weer vroeg op pad. Afhankelijk van wie er mee gaan en met hoeveel personen en auto’s geven we aan wie zich waar het beste kan melden.
Dus wil je mee, mail dan naar ons en dan we spreken de exacte tijd en plek af. Tot gauw, dan pikken we de draad weer op, gaan we door waar we gebleven waren, ook met onze gesprekken en nieuwtjes!